top of page
JapaneseTalkathon-18May_v2.png

日講夜講.馬拉松

Japanese Talkathon

│DeskChat - 日講夜講.馬拉松 🇯🇵│


正所謂「讀萬卷書不如講多萬幾次」,學語言絕非拎住本《大家的日本語》就學得識嘅紙上談兵之事,唔開口講又點會進步到呢?

 

顧名思義,Talkathon = Talk + Marathon (語言馬拉松)
如果你正在身處於以下情況或是在學習語言的路途上遇上瓶頸,就更不可錯過Talkathon所提供的練習機會:


- 正在學外語但上堂苦無機會講多啲?
- 同學仔怕醜醜唔敢講又唔會同你練Oral?
- 去過當地交流/旅行/工作,學過幾句但而家唔記得曬?

|工作坊內容

1. 「你講先」!
- 每人都會輪流有3-5分鐘既分享時間,講下自己對當日Topic既看法同感受
- 醒目嘅你可以收到Topic後提早準備,咁到時就唔會擔心口窒窒喇!

 

2. 「齊齊講」
- 完成之後,就會係自由討論環節,大家可以輕鬆交流一下關於特定Topic的事,同時互相提點會話中的不足。
最後, 大家更加可以係Whiteboard上總結當天所學的vocabulary及phrases,溫故知新。

 


|時間 & 地點

日期:5月18日(六)​

時間:11:30am - 1:00pm (1.5小時) 

地點:glue 灣仔星街

|收費

 

HK$80 /位

 

|費用包括

- glue 供應之花茶、手沖咖啡及各種零食

bottom of page